Asiakaspalvelukoulutus
Laadukkaan asiakaspalvelun perusasiat ovat kaikilla aloilla samat. TAKKin asiakaspalvelukoulutuksissa viilataan asiakaspalvelu ja asiakaskokemus kuntoon.
Kehitä omaa ja työpaikkasi palveluosaamista
Tervetuloa syventämään asiakaspalveluosaamista ja kehittämään asiakaskokemusta!
TAKKin asiakaspalvelukoulutuksista hyötyvät luonnollisesti asiakkaat, mutta ennen kaikkea asiakaspalvelun ammattilaiset ja organisaatiot.
Tarjolla on keinoja asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun laadun parantamiseen. Vuorovaikutustaitoihin, ongelmanratkaisuun ja asiakkaiden tarpeiden ymmärtämiseen vihkiytyminen auttavat kehittämään palveluita asiakaslähtöisesti, luomaan parempia palveluprosesseja ja parantamaan asiakaskokemusta.
Asiakaspalvelukoulutukset
Haetaan ...
Ota yhteyttä, mietitään juuri sinun yrityksellesi sopiva palveluosaajavalmennus!
Kauranen Kati
yrityspalvelupäällikkö
Puh. +358447906379
kati.kauranen@takk.fi
TAKK yrityspalvelu
Lähetä viestiHyvönen Rosa
yrityspalvelupäällikkö
Puh. +358447906428
rosa.hyvonen@takk.fi
TAKK yrityspalvelu
Lähetä viesti