Palautteet
TAKKissa palautteiden keräämistä pidetään koulutuksen ja muiden palvelujen laadun, vaikuttavuuden ja kehittämisen kannalta ensiarvoisen tärkeänä. Palautteen avulla mitataan oppimisen ja opiskelun edellytyksiä sekä opiskelijatyytyväisyyttä. Käymme saamamme palautteen läpi systemaattisesti ja kehitämme toimintaamme sen perusteella asiakaslähtöisesti.
Ammatillisen koulutuksen opiskelijapalautekyselyllä kysytään opiskelijoilta palautetta opintojen toteutumisesta. Palaute kysytään kaksi kertaa opiskelun aikana: opintojen aloitusvaiheessa ja päättövaiheessa. Palautteeseen vastaavat opiskelijat, jotka suorittavat ammatillisen tutkinnon tai ammatillisen tutkinnon osan tai osia. Palaute annetaan nimettömänä.
Kerro meille, missä asioissa on onnistuttu ja mitä voisi tehdä vielä paremmin. Vastauksia käytetään toiminnan kehittämiseen. Ei-tutkintotavoitteisessa työvoimakoulutuksessa palaute kerätään OPAL-järjestelmällä ja tutkintokoulutuksiin osallistuvilta kerätään valtakunnallinen ammatillisen koulutuksen Arvo-opiskelijapalaute.
Ilmoita turvallisuushavainto tai havaitsemasi epäasiallinen toiminta
Sähköisen ilmoituskanavan kautta voit kertoa kokemastasi tai havaitsemastasi turvallisuuteen, kiusaamiseen, häirintään tai muuhun epäasialliseen kohteluun tai toimintaan liittyvästä huomiosta opintojesi aikana.
Voit tehdä ilmoituksen joko anonyymina tai omalla nimelläsi. Jos teet sen omalla nimelläsi, pystymme tarvittaessa kysymään lisätietoja asiasta.
Opiskelijalla on oikeus turvalliseen oppimisympäristöön. Ilmoituskanavan kautta tulleiden havaintojen avulla edistämme opiskelijoittemme hyvinvointia ja turvallisuuden tunnetta. Ilmoitukset käsitellään TAKKin opiskelijapalveluissa ja sieltä ne ohjataan asianomaiselle taholle jatkotoimenpiteitä varten.
Yleistä palautetta TAKKin toiminnasta
Yleistä palautetta TAKKin toiminnasta voit kertoa nettisivujen yhteydenottolomakkeella. Palaute menee käsiteltäväksi TAKKIn viestintäpalveluihin ja ohjataan sieltä eteenpäin oikealle taholle.