Hyvä työnopastaminen on kaiken A ja O.
Työhön opastamista kahdella kielellä.
Kevyemmät työskentelyasennot haltuun Alexander-tekniikalla.
Rohkeutta suomen kielen käyttöön maahan muuttaneille työntekijöille.
Direktiivikoulutus rakennettiin yrityksen tarpeeseen.
Palvelumuotoilulla vaikuttavia työllisyyspalveluita.
Palvelumuotoilun opit kunnan hyödyksi.
Työn ohessa kouluttautuminen avaa POK:n henkilöstölle uusia ovia.
Sähköturvallisuustaitoja myyjille paikallisilla tutkinnon osilla.
Tamperelaisen perheyrityksen rautaisia osaajia on löydetty TAKKista.
Uusia ammattitutkinnon suorittaneita kiinteistövälittäjiä.
Parityöskentelyä ja johtamista liinimmäksi.
Koko yritys kehittyy, kun opiskelija jakaa oppinsa työkavereilleen.
Esimiehille tutkintoja oppisopimuksella. Työssäoppijoiden avulla uutta osaamista.
Koulutuksilla uusia tekijöitä ja vanhojen osaamista vahvemmaksi.
Koulutuskumppanuudessa keskeistä on ketterä yhteistyö.
Räätälöityjä koulutuksia ja kymmeniä rekrytointeja TAKKin opiskelijoista.
Koulutuksia koko henkilöstölle, työssäoppimis- ja oppisopimuspaikkoja opiskelijoille.
Palvelukulttuuri käsikirjan muotoon valmennuksella.
Kehitti valmennuksella asiakaspalvelua teatterikävijän parhaaksi.
Valitsi TAKKin asiakaspalvelukoulutuksen.
Pidetään kiinni hyvistä työntekijöistä osaamiseen panostamalla.
Henkilökohtaiset avustajat koulutettiin oppisopimuksella.
"Kerromme tarpeistamme ja saamme sen mukaista koulutusta."
Valmistautui soteuudistukseen kouluttamalla lisää koko henkilökuntaa.
Monipuolinen koulutuskokonaisuus.
Osuvaa johtamisosaamista toiminnan kehittämisen tueksi.
Kuntaesimiehille räätälöity johtamiskoulutus.
Siivoustyönmitoitus suunnittelun tueksi.
LKV-valmennuksesta avaimet onnistumiseen.
Räätälöityä koulutusta oppisopimuksella.
Kouluttaa maarakennuksen osaajat TAKKissa.
Oppisopimuksella uusi ammatti Miialle ja tekijä Lännelle joustavasti.
Jalosti bisnesidean, hankki vaaditut sertifikaatit ja alan kontakteja.
Henkilöstö uuteen myymälään RekryKoulutuksella.
Koulutti uusia toimitilahuoltajia.
Kilpailutilanteessa panostettiin palveluun.
Asiakaspalvelua kehitettiin Matti Meikäläisen hyödyksi.
Toimistopalveluita sujuvammiksi kehittämishankkeilla.
Siivoustyön mitoitus kartoitettiin yhdessä TAKKin kanssa.