Asiakaspalvelun turvallisuuden perusteet -koulutus antaa itsevarmuutta ja valmiuksia toimia haastavissa uhka- ja poikkeustilanteissa. Koulutuksessa opitaan tunnistamaan asiakaspalvelutilanteiden turvallisuusriskit ja toimimaan ennaltaehkäisevästi. Turvallinen työympäristö ja turvallisuusasioiden hallinta lisäävät myös työhyvinvointia.

Kohderyhmä

Koulutus sopii työpaikoille, joissa kohdataan asiakaspalvelutilanteissa turvallisuutta uhkaavia tilanteita.

Toteutus

Koulutus toteutetaan oppisopimuksella. Oppisopimus edellyttää, että osallistujan työaika on keskimäärin vähintään 25 tuntia viikossa.

Koulutuksessa suoritetaan turvallisuusalan perustutkinnon paikallinen tutkinnon osa (15 osp).
Opiskelijalle laaditaan HOKS, henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma.

Sisältö

Sisältöä voidaan räätälöidä työpaikan toimintaan.

  • Asiakaspalvelun turvallisuus
  • Haastavat asiakas- ja vuorovaikutustilanteet
  • Työntekijän toimivaltuudet
  • Viranomaisyhteistyö onnettomuus- ja poikkeustilanteissa
  • Toiminta erityis- ja hätätilanteissa
  • Raportointi ja jälkihoito
  • Käytännön harjoitukset
  • Oman työn turvallisuuteen liittyvä kehittämistehtävä.

HUOM! Koulutusta järjestetään myös tilauksesta yrityksille ja yhteisöille. Kysy lisää!

Alkavat koulutukset

Asiakaspalvelun turvallisuus kaupassa
Tutkintokoulutus
Oppisopimuskoulutus
Ajankohta:
9.10.2024—19.2.2025
Hakuaika:
1.5.2024—13.9.2024

Ajankohta

9.10.2024—19.2.2025

Hakeutuminen

Hakuaika: 1.5.2024—13.9.2024

Sähköinen hakulomake

It seems that You are from outside EU. Non EU-students are eligible to apply for tailor-made vocational programs. The non-EU programs are always done in collaboration with a local partner. Read more.

Lisätiedot

Liiketalouden ja kaupan alan kouluttaja Jimi Elomaa, puh. 044 7906 519, jimi.elomaa@takk.fi

Koulutussuunnittelija Tuija Pohjansaari-Kirmo, puh. 044 7906 434, tuija.pohjansaari-kirmo@takk.fi