Asiakaspalvelun turvallisuuden perusteet
Asiakaspalvelun turvallisuuden perusteet -koulutus antaa itsevarmuutta ja valmiuksia toimia haastavissa uhka- ja poikkeustilanteissa. Koulutuksessa opitaan tunnistamaan asiakaspalvelutilanteiden turvallisuusriskit ja toimimaan ennaltaehkäisevästi. Turvallinen työympäristö ja turvallisuusasioiden hallinta lisäävät myös työhyvinvointia.
Kohderyhmä
Koulutus sopii työpaikoille, joissa kohdataan asiakaspalvelutilanteissa turvallisuutta uhkaavia tilanteita.
Toteutus
Koulutus toteutetaan oppisopimuksella. Oppisopimus edellyttää, että osallistujan työaika on keskimäärin vähintään 25 tuntia viikossa.
Koulutuksessa suoritetaan turvallisuusalan perustutkinnon paikallinen tutkinnon osa (15 osp).
Opiskelijalle laaditaan HOKS, henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma.
Sisältö
Sisältöä voidaan räätälöidä työpaikan toimintaan.
- Asiakaspalvelun turvallisuus
- Haastavat asiakas- ja vuorovaikutustilanteet
- Työntekijän toimivaltuudet
- Viranomaisyhteistyö onnettomuus- ja poikkeustilanteissa
- Toiminta erityis- ja hätätilanteissa
- Raportointi ja jälkihoito
- Käytännön harjoitukset
- Oman työn turvallisuuteen liittyvä kehittämistehtävä.
HUOM! Koulutusta järjestetään myös tilauksesta yrityksille ja yhteisöille. Kysy lisää!
Alkavat koulutukset
Ei alkavia koulutuksia. |