Lähde kehittämään työpaikkasi palvelun laatua sekä omaa palveluosaamistasi. Palveluosaaja-valmennuksessa ideoidaan ja kehitetään toimintatapoja, jotka varmistavat asiakkaille laadukkaan ja onnistuneen asiakaskokemuksen. Kehittämistoimenpiteet toteutetaan käytännössä työpaikalla ja lopuksi arvioidaan niiden vaikutusta työyhteisön toimintaan sekä
asiakaskokemuksen kehittymiseen.

Valmennuksen hyödyt

  • Saat uusia ideoita ja osaamista asiakaspalvelun kehittämiseen.
  • Pääset kehittämään työpaikkasi palvelun laatua.
  • Tunnistat palveluosaamisesi vahvuudet sekä kehittämiskohteet.
  • Pääset vaikuttamaan työyhteisösi hyvinvointiin.
  • Verkostoidut sekä pääset keskustelemaan ja vaihtamaan kokemuksia muiden osallistujien kanssa.
  • Saat osatutkintotodistuksen.

Toteutus

Valmennusta toteutetaan vain tilauksesta oppisopimuksella yrityksille ja organisaatioille. Valmennus kestää noin viisi kuukautta ja sisältää 3–4 lähiopetuspäivää sekä seminaaripäivän. Opiskelupäivät ovat toiminnallisia ja lähestymistapa on ratkaisukeskeinen. Valmennus voidaan järjestää TAKKin tai työpaikan tiloissa.

Valmennuksen aikana suoritetaan palveluosaaminen -tutkinnon osa, 15 osp. Palveluosaaja-valmennuksessa on mahdollista suorittaa lisäksi Palveluosaajapassi®. Passi on TAKKin rekisteröity todistus kiitettävästä asiakaspalveluosaamisesta.

Sisältö

  • Asiakaspalvelun laatu ja sen kehittäminen
  • Onnistunut palvelukokemus
  • Vuorovaikutus- ja viestintätaidot
  • Haastavat palvelutilanteet
  • Palveluosaajana kehittyminen
  • Oma rooli työyhteisössä.

Valmennuksen aikana tehdään omaan työhön liittyvä kehittämistehtävä.

Palveluosaaja-valmennusta toteutetaan vain tilauksesta yrityksille ja organisaatioille. Oppisopimuskoulutuksena valmennus on maksuton. Kysy lisää!

Alkavat koulutukset

Ei alkavia koulutuksia.