Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu
Innostavassa ja käytännönläheisessä valmennuksessa lähtökohtana on oman työpaikkasi palvelun kehittämisidea, jota viet eteenpäin asiantuntijoiden ohjauksessa.
Parannat asiakasymmärrystäsi, perehdyt palvelumuotoilun menetelmiin ja viet eteenpäin omaa kehityshankettasi. Opit hyödyntämään palvelumuotoilu- ja Lean-työkaluja asiakasymmärryksen kehittämisessä. Kehittämisen kohteena voi olla tuote tai palvelu, josta haluat saada entistä toimivamman ja myyvän.
Valmennus soveltuu henkilöille, jotka ovat motivoituneita kehittämään oman yksikkönsä palveluita yhdessä asiakkaiden ja työkavereiden kanssa.
Toteutus
Valmennus sisältää neljä valmennuskertaa ja seminaaripäivän. Valmennuksen kesto on noin viisi kuukautta ja se toteutetaan oppisopimuksella.
Valmennuspäivien aikana työskennellään tiiviisti ja vuorovaikutteisesti. Väliajan tehtävillä kehitetään konkreettisesti oman työpaikan palveluita yhdessä muun työyhteisön kanssa ja opitaan samalla palvelumuotoiluprosessi.
Valmennuksessa suoritetaan Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu -tutkinnon osa liiketoiminnan ammattitutkinnosta.
Sisältö
- Palvelumuotoilun KICK-OFF
- Asiakaskuuntelu palvelupolun kehittämisessä
- Asiakaspolut kokonaisvaltaisen palvelun kehittämisessä
- Palveluiden ja sisäisten prosessien kehittäminen leanisti palvelumuotoilun menetelmin
- Kehittämisprojektien esittely.
Valmennusta toteutetaan myös tilauksesta yrityksille ja muille organisaatioille. Kysy lisää!
Alkavat koulutukset
Ei alkavia koulutuksia. |